Ikan-Ikan

Friday, January 21, 2011

volcano choc, bloody bandung dan "bila chenta"

kosong, hilang, xphm .. hampir setiap hari ada yang xkena dengan mereka2.. hal kecik jdik besau2.. plik kan? tetapi apa boleyh buat . hurmm... "mereka tetap mereka" . tidak akan pernah berubah ..FOR me: just accept them as themselves ..unmatured,stunted, mybe heartless too.. :( 
bagi si kisah KAWAN yg special ini, tempoh perkenalan ini masih boleh dianggap baru .. although tht person deserved to title as FRESHIE.. but he's a good2 boy * heyh i admired you a lott..susah nk cri kind of this guy semua sifat terpuji ada dalam diri dia .. langsung xpernah mengungkit..baik dgn kwn2 dia, langsong x mmbntah, ringan tulang..siyesh! dengki sama kamu dude ..beliau pernah berkata " bagi aku, aku xksah klu org yang aku tolong tu lupakan ak, tapi ckopla bler tuhan da toww ap yang aku da buat kat owg tue" see PEOPLE? really good rite ? tetapi he's totally different than me .. aku? hanya toww ikot ap yang ak ase btoi jea .xpenah aku setuju dgn owg yg penah saketkan ati aku * remember? im just act as the normal people ..i have feeling too.. 
selalu terdetik yang " aku mahu berubah" dan selalu mahu menjadi macam DIA ..tapi entah 
aku blom2 berubah .. susah sgt kea IKAN..? pelik .. ukan bnyk bnde pomm nk kne scrifice 
just ask some maturity from inside .. act like a real man .. not the DUMB ass .. 
sigh!! ... tengs ko, sggop sme2 ak.. ak terharu ..

bagi kisah lain pulak: ak anggap dia semacam adik .. sgt adik .. dia baik.. 
heyh budak? kasi aku adopt ko leyh..?
*secrett .. 

fmily day kolej nie .. ak dgn kwn2 meniaga VOLKANO choc..
dan juga honey dew fwen
dan bloody bandung .. sgt excited ..all cusrom made yea..?
no ciplak2 .. nk kne kaso paten la cmnie yea..?


bloody bandung tue adr la rupa cmnie cket 
hehe ...
sdap2 kan..?

lately juga suka dgr OST Legenda Budak Setan
"bila cinta"
touching
aww~

1 comment:

mizzbutterfly said...

heheeh siapa ADEK itu...?? hahaah ingin tahu jugak!!!