Ikan-Ikan

Tuesday, May 3, 2011

KASUT? : satu mana cukup ..

entri pasal kasut pom mahu nak kasi upload sini kea..?
perlu kea ..?

kadang-kadang isu kasut ini buat aku sedikit feymess .. *ko bajet ko sape? artis? arhh .. pedulikan ..
tetapi ternyata aku amat glerr kan kasut ..

paling aku suka kaler2 yang striking. warna menyerlah dalam kalangan ramai2 kasut .
paling aku suka kasut yang tampil sedikit weird berbanding orang lain ..
paling aku suka beli design yang sama tapi dua pasang. satu kaler lain, satu lagi kaler lain.
i love sneakers ..

teramat pelikkan ..?

tapi yang penting bagi aku ialah keselesaan. senang kau nak gerak naek turun bangunan. panjat gunung bagai

membazir? hurmm.. tak sgt .. kasut2 nie dibeli dgn harga yang agak berpatutan
plus kena bijak berbelanja .. jangan usya time dy mahal, but beli time dy time sale .. haa gtue

mcm tue la kisah nya aku membelanjakan pitih2 yang ada terhadap kasut ini ..

haha .. aku boleyh dikatakan salah seorang pengumpul kasut tegar ..
bape psg kasut aku sudah ada ..

ini antaranya:


/  hitam: COTTON ON / army green: PLAYEZ /
/ parrot green: SUNGEI WANG PLAZA / putih: NORTH STAR /


/ blue kung fu shoes: SUNGEI WANG PLAZA /
* i lost this one .. in memory ever :(





12 comments:

Shamsuddin Amin said...

ak ade 3 je kasut...
hahaha
x mampu nak beli byk2... LoL

ikan said...

huhu nie pom yang murah2 jea .. huhu

AmyZa'aba said...

NAK KASUT HIJAU NGAN BIRU TUE BULEYH.,??
hahahaha..,
TERSANGAT LAH SEMART YERK.,
JB sinie xder ah.,

ikan said...

huhu .. kat KL dr jual .. p lom penah tgok kat kdai laen mlainkn satu kdai nie .. kdai nie jual2 brg cm street art fashion .. siyesh selesa blerr pkai nyea

siti suraya said...

stylo kott kasut2 camtuhh . hehe (:

whitelover said...

saye suke converse :)

ikan said...

@siti suraya: kann..? act dy pom selesa jugak sbnrnyea .. sedap pkai ..senang nk gerak

ikan said...

white lover: i love converse too!

ayie said...

stylo la kasut..hehe

ikan said...

haha .. mana ada .. bese jea tue

amir aizat said...

lawa r ksut biru kungfuu tu!!nak jugak laa bljar pkai kasut2 cmni

ikan said...

kann.. selesa.. jom2 nnti g bli ssama ..