Ikan-Ikan

Wednesday, August 17, 2011

Cempedak Goreng Masalah Aku

Ouch! tergoda dek halusinasi . tajuk veryderr kalah-badminton . SIGH! . aku tatau kenapa . tapi awal2 pagi time hari berpuasa nie boleyh pulak terbau cempedak goreng . mana? baek punya cari tapi tak ku temui . aishh pelik .

kenapa loeh time cenggini leyh plak ada bau makanan fevrett aku lak . tak boleyh kea time nak bbukak nanti kea? tak pom td time bersahur kea? nie ttber leyh buat air liur meleleh buat takung nie . sekali bau menusuk kalbu. buat susah nak lupa . PERGHH!! 

HEYH, si jiran kalau ko sje nak kasi gugat pose aku, ko leyh blah . haha . wlupom cempedak goreng fevrett aku. tapi lom tentu disebabkan cempedak goreng tue aku nak bukak pose . pergi jauh2. jgn smpai bau masuk lobang idung aku .

kisah cempedak nie.permulaan pose aritue, pose hari ke 4 camtu, nak jadikkan cterr ayah aku beriya semangat suh aku ke pasar malam. suh beli ikan bilis nak masak rendang . #eh! ada kea? stat moto, aku tunggang gaya Masked Rider wlupomm kaki kepit cam minah rempit . sekali punya da setel beli ikan bilis, ttber ad amoi jual cempedak . sekilo RM3.50 . ckop mahal dan boleyh buat seorang student macam aku ni kopak . lepas timbang dlm 2.5kg camtue, so harganya RM7.50 . aku pom beli la cempedak tue, takkan la amoi tue lak kan .MAHAL nyea. aishh ase cm nak jea ngadu kat tribunal .p sebab aku kempunan dan tanak sebabkan kempunan nie leyh buat aku kena serang sawan, aku kena beli dan aku percaya kata hati . HAHA. aku sowang lantak 10 biji . tue dia gaya ular sawa musim kemarau . glerr!


SOURCE:
#encik GOOGLE buat moreh


camni la rupa cempedak goreng
sowie . aku tow aku buat banyak air liur leleh 
aku pom sme . 



till next BOO bubbling 



whuts?: perlu kea? cam tak jea . oke bai :) sowie entri murah nie leyh buat ramai naek hangin . uwekk!





4 comments:

YOUsoF said...

Nasib baik aku pandai kawal airliur aku daripada terleleh ke lantai.. ;D

YOUsoF said...

*Kalau macam rasa tak cukup, ok je kot nak telan biji² sekali.. tapi dah tercekik jangan cari aku la.. ;D

Edy Fee said...

aik mhalnye cempedak..tanam dlm pasu la lpas ni

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ingtkan ko melantak SEMUA skali woooii..