Ikan-Ikan

Thursday, April 21, 2011

21 april 2011

hurmm ...
malasnya rasa nak study ..
+ baru jea abesh paper semalam ..
penat study/ulangkaji
penat 2 3 hari lepas pun belum sempat hilang lagi

ieye ...
dan ternyata berbaki 4 hari lagi
sementara menunggu next killer paper membunuh aku
maka, dengan berbangga dan tersenyum riang
aku pun mengambil keputusan untuk berjimba riang seketika
sebelum malam menjelma .. NGEE!!
*malam siang sekarang dah terbalek .. siang itu malam, dan malam itu siang
study sampai subuh .. haha

teringat semalam,
bersama rakan yang lain
gembira menyambut buffday beliau .
simple tetapi ternyata meriah
sume nyea plan last minit
akhirnya, ngee! dapat disambut ...
* satu kenangan manis

melihat sweater fevret berwarna pepel *ungu
ter"hanger" usang dalam gerobok *almari
terlintas untuk pakai
melangkah konfidenn terus keluar daripada bilik
sebab nak pergi makan kafe ieye .. bersama teman

suddenly.

: heyh hafiz, ko nye baju tue da ketat da la ..nampak sgt ko da gemok

okie down. berganda dan sangat
memang ternyata anda sudah gemuk ieye
amik cermin dan cermin sikit diri anda
baju saiz M ke XL
seluar 27 jadik 34
hehe ..

lemak berteraburan dan tak terurus
pipi ibarat dipam ..
lengan mengelebeh dah macam langsir
euww!! pliss..

untuk kembali kepada bentuk asal
siyesh amat memerlukan ikhtiar berterusan
kurus takkan datang dengan sendirinya melainkan diri mahu diet .. haha

no more mcflurry 
no more mcD 
no more cool blog 
no more KFC 
no more CHIPSmore

okie done.. if so many "no more" here, so what the only i can eat ..?

jawapannya : jeng! jeng!
tadaa!!

source:


jus mate 5.

baik punya selongkar sekali terjumpa ini ..


whut the fish?
mampu ..?
haha ..
NON!!



whuts?: tabah dan terus kuat .. insyallah usaha tangga jaya .. hehe

2 comments:

Rozuan Ismail said...

nak try jusmate 5.i ada

LUTFI SYAFIQ said...

haha. aku minum jusmate aritu turun 15kg. tp skg dh setahun lebih xdiet n xminum, dh naik dh 8 kg. haha. tp aku suka mcm sekarang compare masa turun 15kg dulu. hehe.
herba prima marketing dekat ja ngn umh aku. bosan dh tgk muka dr rozmey. hahaha