Ikan-Ikan

Tuesday, June 21, 2011

bulan nie barang impian .. bulan depan ubah penampilan

2,3 ari lagi insyallah bnde yg aku idamkan bakal dapat .
nak kne usaha berganda baek dan cemerlang .
rasanya tak perlu la koet nk kne jdik " Pekerja Terbaik Bulan ini"
keikhlasan nak kena baek, hati selalu nak kne kasi senang .

kijenya senang, tapi nak kena cekal hati .
dunia masakan tak selalunya besh .
maybe arinie garam tlbeyh, rempah kuang .
bak kata majikan bila aku masak sup
" nie kurang kick nyea, nak kne tambah sikit cili burung "

klu nak kasi menarik, aku salu bygkn yg kije msak2 nie kije yang profesional . how to deal with people . train ur cooking skill. even be ready to learn . arinie mungkin majikan nak ajar masak mee kari, besok mungkin asam pedas melaka . aku memang salu nk kne berTING-TANG .

nak masuk sebulan kije . cita2 aku hampir tercapai . sikit lagi nie . mudah-mudahan . da lme usya koet . nak jugak . tak kira .

" apa la yang ko nak sangat nie.? "

" NAK NIE .. " * tape loeh . segan nak tunjuk . tunggu esok bler da beli aku hupdate kasi tunjuk .


bab ubah penampilan . ya, bukak sem nie . aku da msuk 3rd year koet . tua, makin tua . nak jadik tua tapi still fabulous . mcm rozita che wan *haa..?

so cadangan ..?

source:


specs camnie perhaps buleyh menampakkan kematangan . 
cukop boleyh mematangkan aku .
i'll go for it . 

nie versi aku :



hair? yeap rambut . nak pacak kea.? erkk .. ak selesa camnie ag . 


RIHANNA bold cut .

kalu pacak nye :

]
haa nie overr . pedulikan . 


shirts ? yearhh . i just think about kemeja style . maybe kind of these 

source:



nie melampau smat .
just the casual looks .
haha .. 

whuts?: hope so . :)



5 comments:

Unknown said...

pergh.i like spec besar tuh.I want one too nanti.nantikan rambut i yg dah makin panjang dan kerinting ni.haha. i like kemeja style.tapi kalau boleh it looks more simple n santai

iKhRam said...

nak matang? mesti ada style bro.. mesti byk balaja..

tp sepc tu pun ok gak kalau nak matang.. gud luck bro..!!

Adam Ikan said...

@iKhRam: tue la pasal .. bnyk ag nk kne blaja .. ukan stakat fashion jea .. huhu .. anywayy tengs ieye ..?

mizzbutterfly said...

howt sgt kalo u ubah panampilan...heheheh nnty lepas I hbs LI...make sure mata i terbeliak tgk penampilan baru U...jgn sampai I tak kenal plak..hehehe

shandye. said...

jumpa kat ptsl klu hanj tak tegur i tarik rambut u! hahaha...