Ikan-Ikan

Sunday, July 31, 2011

Puasa kea ..?

Alhamdullilah . Berkesempatan juga aku untuk berpuasa pada bulan Ramadhan kali ini . Walaupun hari pertama, diharapkan Allah memberi peluang untuk melengkapkan 30 hari untuk berpuasa pada bulan Ramadhan ini .

Bukan saja puasa , selain itu juga mampu membentuk keimanan kepadaNYA . amin .

pernah dulu, tak ingat bila . tapi masa kecik2 dlu. masa sekolah rendah . disebabkan terlampau penat berpuasa . penat bermain time panas2 . aku pomm pegi ke dapor . curi minum . aishh , xptot pnye budak

blerr mndi lak, ukan maen punya lama dok dlm bilik air tue, sekali cebok, sekali teguk . aishh ..

blerr nk dekat raya lak, blerr opah aku dok sibuk buat kerepek pisang . sempat lagi tgn dok amik 2 3 keping kerepek . lari . bawak masuk bilik . mkn . aishh ..

blerr kenangkn balek, kelakar pom adr . tak sengaja weyh? time tecitt . ap tahu kan ..? klu adr jea chance, msti nk curi minum or mkn . p itu dulu .

diharapkan puasa kali ini boleh membawa perubahan kepada aku . insyallah kepada kita semua .

semoga kita boleh trus mendekatkan diri terhadapnya .,

AMIN .


Apish mohon maaf kalau ad sbrg silap dan salah kat kowang 
with LOVE . :)


till next BOO bubbling



whuts?: teringat time tecit dlu, imam khusyuk bce surah time terawih, aku lak melilau mata tengok owg siap makanan utk moreh . hehe

4 comments:

muhamad hanif said...

selamat puasa penuh yea..


=)

lalalulu1457 said...

Hahaha , biasa lah tu .Fikiran tak matang lagi :pp

Nazrul Izzat said...

puasa ler.. hee.. Selamat berpuasa jugaa

ikan said...

anip: slmt bpuasa jugak

lala: tue la . tingtog ag tue

izat: gud2 .pose2