Ikan-Ikan

Thursday, May 23, 2013

Come Back!

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera.

Oh, Hai semua!
 
Lama aku tinggalkan belog kesayangan, busyuk masham aku nie. Rasanya kalau dibilang guna jari-jari di tangan kiri dan kanan dicampur dengan jari-jari comel kaki kiri dan kanan aku ini pun tak cukop. Banyak hari aku tak belog, terlalu lama. Ke boleh aku request jari-jari orang lain sama? Boleh kan?
 
Sangat lama tapi sekarang aku kembali. Aku kembali Kuala Lumpurrr! Kembang hidung aku, sambil control peti suara, takut jadik serak lepas jerit. Seriusly, aku rindu untuk berbelog, tulis entri post baru, rindu nak komen dan follow dan rindu sama buah hati. Eh! Jangan risau. Aku masih single dan tetap available. Begitu!
 
 
Satu malam aku tak tidur, punya semangat satu-persatu benda dalam belog ini aku rombak, kasi ubah semua, dengan style baru, dan rupa yang menawan. Yelah! Orang cakap nak belog, atau menghasilkan post yang kreatif, dan mampu membuatkan si follower kembang hidung membaca belog ini, aku kena ada mood yang tersangat baik.
 
So, dengan ubah semua jadik baru, maka sekarang mood aku tersangat baik. Aku mula menulis balik, dan aku harap korang boleh menerima perubahan yang aku buat. Kau bukan Neelofa, tak jugak Kak Ton Comel bukan? Dan bukannya bintang realiti baru. Ya! Aku tahu dan sedar semua itu. Tapi aku tahu ada yang akan membaca. Konfiden tahap lapan. Boleh?

 
Thanks korang, dan Insyallah aku pun akan setia, tidak berlaku curang untuk datang visit dan comment di belog korang nanti.
 
 
Aku teka aku macam kena rasuk, ayat merepek maban.
Tak pun gila sudah. Apa-apa je lah. Have fun!

No comments: