Ikan-Ikan

Friday, December 17, 2010

eh! kau yang penah aku cinta


see that red broken heart..?
retak kat tengah2
that's whut im really feel now..

down, sdeyh, lost and blurr
itu yang boleyh ak ckp dgn apa yang aku ase skang
sudah terbiasa mencintai dan menjaga orang yang tersayang
tapi bila dia memilih untuk pergi
ttber aku ase kosong
ase bahagia, hepi semua ilang

hari2 aku lalui siyesh ase kosong 
kloo dulu, bangun jea trus msg 
p skang..?

semua da lain 
semua da tak sama
cepat atau lambat
aku kena terima kenyataan 
yang dia bukan milik ak lagi

dia ad kehidupan dia
terus sentiasa bahagia bersama pilihan hati dia
tapi aku?
sedih ..


susah jugak hidup dalam keadaan sedih
dalam kalangan orang yang bahagia
~
~
~
~):



ini tribute bagi dia
aku dan dia pernah sukakan lagu ni
thanks awk
sebab pernah buat saya ase bahagia dan hepi


No comments: