Ikan-Ikan

Thursday, March 24, 2011

luahan hati saya sama kamu?

pernah tak bila anda mendekati seorang gadis 
anda rasa berdebar?
anda rasa sesuatu diantara anda dan dirinya?
anda rasa macam nak tercabut jantung?
tak pun anda rasakan bahawa dirinya adalah jodoh anda?
teman sehidup dan semati anda?
macam-macam rasa kan..?

dan ini pasti rasa hati aku sekarang


:berdebar lak rasa ttber nie?

:apa ada hal dengan debar ko tue? besar sangat ke?

:entah loeh. ase susah lak nk describe. p yang pasti aku ada rasa kat dia 

: hurmmm.. pape jea loeh. malas aku nak layan

*mood: terbang tinggi di celah awan biru .. tiupan angin meniup rambut perlahan .. SIGH!!


sebahagianya aku dengan sebahagianya word "HAPPINESS" ini ..

ada? NON!! haha


sikap manja si dia menawan hati 
rasa setiap detik lebih dihargai 
terasa macam mahu terbang tinggi di awangan biru 
tak pun, dilambung-lambung di tanah luas 

yeay!!



adik ,
abang pinjam dulu pic adik nie ieye?
t abg belanja coklat ..
haha

nanak cakap pape 
just menunggu masa menentukan segala 
kalau ada jodoh, insyallah ke jinjang pelamin la kita ieye?
AMIN.

haha .. luahan hati si orang tak normal
bapok gilo jiwang .. 
sigh!! rekaan semata .. 

till next BOO-bubbling ..
babai 

4 comments:

mizzbutterfly said...

aceh...i kenal ke perempuan tuh...ehehhee

archie said...

sape weh? aku kenal ke? huhu

ayie said...

cecite cecite..hehe

ikan said...

MB: tak kenal koet
archie: hehe xknal gak koet
ayie: nanak cte ..