Ikan-Ikan

Saturday, April 23, 2011

kisah selipar hitam, zebra, ikan dan badak air..?

mesti dan ternyata konpem
ramai yang mesti bertanyakan
tentang beberapa benda-benda nie
mengenai blog nie ..
* haha .. ramai kea ..?
tade loeh ramai sangat pomm..
tapi ada jea yang sebelom nie bertanyakan ..

dan ini jawapan yang aku leyh provide ..titik!

satu. KENAPA selipar hitam ..?

jawapan: yeap ini jawapan yang pasti leyh aku kasi. kisah selipar hitam .. its 100 % about my only FIPPER series slipper .. ternyata menarik hati sanubari ini .. tapak nyea berwarna hitam legam dan talinya berwarna biru turqoise .. aku amat menyayangi selipar ini. banyak jasanya selipar itu ..antaranya:
  • kalau time kluar, kalu aku malas nak pakai kasut, selalunya dengan konfiden aku menyarung selipar hitam, tali turqoise ini.
  • ternyata dan pasti lagi, pergi kuliah pom aku memakai selipar tersebut.
  • bila terasa busuk, mahu mandi atau saket perut, aku menyarungnya sekali lagi ke toilett .. euww!!
  • dan semestinya untuk ke masjid .. huhu
source:


sebijik macam nie!!!

dan hanya pastikan ianya FIPPER ieye..? melangkah lebih bergaya .. kunjungilah ke FIPPER berdekatan.

dua. zebra ..?

jawapan: bagi ZEBRA, ianya tak lebih daripada sebuah KONSEP yang terlintas dalam cerebrum aku time mula-mula aku nk pkirkan konsep yang bersesuaian dengan blog ini. bagi aku, konsep ini siyeshly unik. aku sukakan sesuatu yang simple. tetapi masih menampilkan ciri-ciri sofistikated. aku sangat meng-admired-kan  blog2 fashion .. blog dowang stylo abesh.dowang mempunyai tema yang tersendiri dan terikat-ikat dengan hanya beberapa kaler tertentu. banyak kaler nie pening, runsing lak rasa. haha. dan sebab itu loeh aku jadikkan zebra nie as the main source of inspiration .. *salute

tiga. ikan..?


jawapan: ikan adalah salah binatang yang paling aku minat. aku nie macam boleyh dikira salah seorang pencinta binatang gak arr. haha . kisah ikan bermula apabila aku amat tertarik dengan kombinasi nama aku iaitu HAFIZ dan lalu aku mengubahnya sedikit ke HALF FISH. kreatiff x..? haha .. kengkadang leyh jadik lekat nama tue. dari HALF FISH tue bertukar ke ikan, apish .. suka2 .. dan paling eksited, ada yang mula memanggil aku dengan nama sebegitu. suka :)


empat. haa .. badak air?


jawapan: haha .. ini sesuatu yang amat aku idamkan. kalau berpeluang, aku teringin sangat nak bela badak air. pernah terlintas dalam fikiran aku. kalau dimurahkan rezeki, aku nak beli rumah yang besau dekat2 dengan tasik. pastu aku nak order kat afrika 2 ekor badak air. aku nak letak dan bela kat tasik tue nanti. konpem best.. melihat badak2 yang besau tue membesau kat tasik tue .. :) nice kan ..?


source:


agak-agaknya, 
ada tak badak air punya akuarium 
best kan?

whuts?: comel-comel ..

till next BOO-bubbling
bubye~

3 comments:

Unknown said...

HAH ..BADAK AIR?OMG!! HABISLAH SATU AMIN NANTI KENA SERANG..HUHU..OWH FIPPER COKLATKU TALI BIRU AWAN..HAHA..

P/S SANDRA AZWAN PON FOLLOW BLOG I..SUKE..HUHU

jaya jr said...

fipper ni macam evolusi selipar jepun laa..ramai orang pakai skang ni..haha

Adam Ikan said...

jaya jr.: ieye .. da rmai berfipper skang .. +fipper pom da kuar bnyk design .. so tayah pkai kasot.. selipar pom da stylo da skang :)