Ikan-Ikan

Tuesday, May 10, 2011

alhamdullilah ..

sebelum pape .. 
meyh nak kasi senyum sipu2 malu 
dari sorang adik comeyh nie ..

pinjam kijap cik google, 
lepas nie janji tak buat lagi ..haha!!


aloloeh comeyh nyea ..
geremm .. 

hari ini .. 11 may 2011 
genap aku berusia 21 tahun 
da cukup umur sgt da tue ... 
da buleyh sgt da tue .. 
sebenarnya bagi aku ..
21 macam aku kena dan harus melangkah 
ke satu fasa baru dalam hidup aku
harus sedikit matang, berganda senyum 
dan sentiasa positif ..

aku pom memikirkan benda yang sama. perlukan beberapa pembaikan. sedikit perhatian dengan beberapa gandaan "sayang terhadap diri sendiri". fasa mula memandang kepada segala keburukan dan mengubah apa yang sepatutnya. MEMANG.. aku agak childish. MEMANG.. aku budak cengeng, fragile. MEMANG.. aku budak bila sdeyh, trus kol emak nanesh. MEMANG.. aku yang sulung tapi mcm yang bongsu 

semua tue sangat tak elok bagi mereka yang baru melangkah ke alam 21.
harus perbaiki .. bentuk personaliti 
mungkin susah nak mengubah .. tapi mungkin berbaloi .
insyaallah.. terus mengharapkan kebaikan 
dengan usaha .. diiringi doa .
terima kasih .. 

whuts?: sayang dengan semua mereka yang sentiasa bersama .. tengs 

till next BOO-bubbling 

bubye ..

sedikit matang :) insyallah aminn..



10 comments:

mizzbutterfly said...

again...21 dah???heheh selamat hari lahir...selamat lebih sayang pada diri...selamat jadi manja lag :)hehehe moga ALLAH memberkati mu dik :)

ikan said...

sudah .. aish mcm lom sdia .. tkot
mcm2 adr dlm otak skang ni

nanak mnje da ..

insyallah . doakan ieye adik mu ini

shandye. said...

selamat ulang tahun. semoga panjang umur dan murah rezeki...

lepas ni dah buleh ajak ko pg cl***ing la. oopps...

hahahaha...

Shamsuddin Amin said...

sweet 21...
epy befday...^^

hanie bonie said...

yessszaaa... may Allah berkati anda!!!

Rozuan Ismail said...

happy birthday dear!

hadiah birthday you.follower 100 org.huhu

ikan said...

shandye: no2 .. hehe tengs dear

dean: tengs

teh: tengs

rozuan: tengs u bnyk tlg i

ayie said...

happy birthday along..hehe..

biasa la kalau rapat ngan mak semua perkara gembira dan sedih mesti nak kong si ngan die..kan kan

ikan said...

@ayie: tue larr .. anak mak nie mnje hehe

azalia hjsalleh said...

selamat hari tua