Ikan-Ikan

Thursday, July 21, 2011

aku tak sempurna .

susah .
blerr mana aku tak penting bagi sesetengah orang

susah .
blerr kebaikan aku orang salah erti .

lumrah dunia .
keburukan lebih dipandang berbanding kebaikan .
dari pihak aku .
aku cuma mahukan yang terbaik bagi kedua2 pihak .
langsung tade niat nak mempermainkan hati orang .

manusia mana sempurna ?
atau manusia mana pernah sempurna ?
mustahil .
and im totally one of them .


maafkan aku .
hidup aku sunyi .
aku ikhlas mahu membina persahabatan

maafkan aku .


6 comments:

semutsengal said...

cehcehceh,

kenapakah cik ikan ? nak kena goreng eh ?

Adam Ikan said...

sdeyh la nipp

Unknown said...

sabar jela ikan eh

Adam Ikan said...

tengs afiek

Nazrul Izzat said...

knpe kahh

hanie bonie said...

jgn la sedey2 eh ikan dear... nobodys perfect. org yg ingat die perfect tula yg xbley nk trima hakikat no ones perfect.. so sbr k.. =)))