Ikan-Ikan

Wednesday, July 6, 2011

kenapa Khamis . dan bukan Ahad?

ieye . bendahari kehormat berkata " cukup "
tapi siapa bendahari itu . opkoss . my emak tercinta dan tersayang .
yeap . i did it again mom .
i did spend a bunch of money for that .

respon positive . " takpe. mak tak kesah . asalkan tak minta duit dari emak "
yeay! syg emak .



sebulan kije da dpt .
kalu 3bulan . konpem BB torch . 
jgn ngeluh . rezeki tue . aminn 
usaha sendiri .


ALHAMDULILLAH. sudah lbeyh sebulan aku bekerja .
dari hari Isnin sampai la Sabtu .
gegeh . kuat . cekal . tabah . gaya superhero .
bekerja part time di sebuah restoran .
ternyata memadai . cuti panjang . buhsann stay umah .
so kuar bkerja . cari duit poket dan berbelanja .

tapi blerr kije . mngadap ragam customer .
macam2 tabiat . belum lagi kisah cerewet dowg .
hadoii . kdg2 buat aku rasa cukop penat

mahu berlari hingga ke hujung tanah dan jeritt . *im SICKKKK!!
haishh . petang isnin * malasnya nk pegi kije nie
sabtu malam * okie . esok cuti . malam nie kasi enjoyy puas . smpai esok malam pom tape .


* sesi dialog monolog dalaman aku tue . ketepi jgn bizibudy@sibuk


bila bkerja . aku mula benci Isnin . HUH!!
Jumaat wajib pegi solat Jumaat.
Selasa malam ANNISSA . SUKA
Rabu , tiket wayang murah . SUKA
tapi mula belajar menyayangi Ahad .
hari yg dimanfaatkan dgn menQADA'-kan tidur yang kuang . berganda SUKA



ieye loeh . hampir jam 3 pagi . dan aku masih blom tdoe .
ngadap bloq, muka buku .
wokeyh . mata da berat . nanite .



till next BOO-bubbling



whuts? : excitedd jmpe kawan sekolah lama . pluss . my sister cousin will marry by end of ths month . its MAROON . hate .