Ikan-Ikan

Thursday, November 10, 2011

Oh! Ke - 240 yang Ohsem

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Bakal Menuju Hujung Minggu

Fuhh, gaya lemak dalam tuboh terbakar. gaya lemak yang berada dalam Pizza 7 Cheese di Pizza Hut. # I'm so crave with that cheese-lava on top. Slurpp! Slurpp! tapi lupakan sementara, hentikan lamunan yang-entah-bila-jadi-nyata. ada benda yang seribu mahupun 809344 juta penting dari isu piza. sesuatu yang patut diraikan. HAHA. # Apa nyea la tue ieye? Siti pun da release All Your Love album dan semua orang tahu Masterchef kat Astro tue makin sensasi, kini semua nak jadik Chef. sick! semuanya bukan.  ini lagi, lagi penting weyh.

Alhamdullilah, Follower Blog aku sudah Genap 240 orang. tak ramai mana. tapi bagi aku, sudah cukop boleyh buat aku rasa bangga. rasa macam terbang kat awan tinggi. # "ternyata bukan senang ieye menarik minat seramai 240 orang untuk join blog aku"kata aku. gaya perlu buat press conference, kena serbu dgn wartawan Melodi segmen Terjah! tapi semua aku kasi tepis, tepis dan tepis! sebab aku nak tribute Follower yang ke 240 ini . # tepuk tangan sikit . Wah! HAHA.

aku kurang pasti nama sebenar saudara pemilik blog ini. tapi blog dia eszyamin's blog cantik tersusun blog dia, begitu sistematik dan kemas. mesti pemiliknya pun seorang yang kemas jugak. kalau setakat tulis, cakap jea pom tak guna, so silalah melawat blog beliau .

lagi sekali, nie link dia


nie header blog dia
renungan mata pemuh misteri tueh
HEHE. # sorry
tengs ieye?

di kesempatan ini aku nak berterima kasih kepada semua Follower, sebab korang aku masih gegeh berblog wlupomm blog aku nie tak seberapa, banyak kekurangan, bocor sana sini, bertampal-tampal, koyak rabak. HAHA. tapi aku masih dalam learning process and It's getting better from days to days .

tengs Alott, kawan-kawan 

HUGS! 

whuts?: bagi aku kesemua 240 nie semuanya ohsemm-ohsemm, wlupomm sikit, tapi semuanya special bagi aku. hope lepas nie naek lagi dan lagi sampai 500. aminn.



till next BOO bubbling

bubye Peoples


5 comments:

Unknown said...

wah,hebat.huhu... link kan je link blog dia dekat header

PemilikCahaya said...

assalamualaikum...
okay..aku terkedu, x sangka nak highlight blog aku sebegini wajah..btw, aku ni agak pemilih orangnyer..follow blog yang aku rasa bawa manfaat dn hiburan dlm kehidupan aku jer..so tahniah jugak buat diri anda kerana menghasilkan blog yang aku rasa nk follow..hehehe

Adam Ikan said...

haha, entri bese2 jea pomm .

pape pomm tengs ieye..? follow blog aku

semutsengal said...

waaaa,


kenapa 240 ? kenapakenapa ?



AHAHAHAHAHAH

Unknown said...

patik org ke brape ek????