Ikan-Ikan

Sunday, April 24, 2011

mati sebab fail jawab matematik?

sememangnya tajuk yang buleyh kira cam xboleyh blah gak kann ..? 3jam dalam exam hall, ternyata membuktikan sememangnya aku berbakat dalam mencipta formula2 baru. nie kalu albert einsten ada nie, konpem dy salute aku abesh haha ..ternyata realiti matematik hampir2 nak membunuhku .. satu penyeksaan berganda dan ternyata menyakitkan aku. terasa macam bertalu-talu kena tembak dengan peluru senapang air .. haha .. seperti biasa, exam paper matematik paling aku taleyh nk survive abesh .. memang ase bpk malas nak bukak note, apa lagi nak kira2 tue .. hadoii!! merana gilos .. formula berderet panjang .. belum termasuk lagi jalan kira. bab jalan kira2 tue lak, salu aku xdpt. laen jln aku cari, lain yang aku jmpe .. bnyk jln mati ada loeh .. kengkadang boleyh jadik math nie buat orang jadik gila .. pastu nekad terjun bangunan .. selalu kelas matematik terutamanya kuliah .. penuh dengan lakonan semata-mata .. buat berpura-pura terpacak depan lecterur .. fokus3. *walaupom dlm hati memang merana batin .. dok pkir bila la kelas nak abesh. kadang2 buat trick g toilet .. lepas 45mnit baru msuk kuliah balek .. see? memang sangat tak elok perangai. jgn contohi beliau.. yang nie da nak exm nie .. baru loeh pkir nyesal xmasok klas, nyesal xbuat tutorial, nyesal sume bnde .. aishh .. naseb baek math jea cmtue.. kalu sume subjek macam tue? aishh susah nak kasi bayang tue .. LOL!!

whuts?: aku tak suka MATEMATIK

till next BOO-bubbling ..
bubye ..

4 comments:

= d = said...

kadang2 math pon leh buat kite happy..
lagi2 bile every soalan kite leh buat..
n wen satu je soalan x leh nak buat..
pe lagi,trus tutup buku..
tido..!!
hahaha..


blogwalking..

Adam Ikan said...

kan .. haha p bnyk jea part tdoe dr past buat haha tengs = d =

Unknown said...

serius..tak suke.. erm.. nak buat cm ner benda dah lepas.. i pon tadi byk je hentam,nasib baek semua jawab.betul salah lain kira

Adam Ikan said...

yeap .. kter buat cara selamat .. yang penting jawab jea sume .. btoi salah belakang kira kan ..?