Ikan-Ikan

Monday, August 15, 2011

200th Follower . The More, The Merrier .


follower ke 200 
makin ramai, makin meriah .
hanya tinggal beberapa orang jea lagi 
sebelom genap 200 .

aku tahu kalau 200 follower tue mungkin sikit kalau nak dibandingkan dengan blog lain yang ada . seikhlasnya, kesemua 200 follower nie aku amat hargai . tengs korang . sebab korang aku belajar mengenai blog . blog aku tak hebat . biasa saja . apa yang aku lalui, tempuhi, aku rasa, aku share . itu mungkin tujuan murni sebuah blog dibuat . mungkin berkongsi cerita, pengalaman, bakat pom boleyh . papepom, tengs EVERYBODY . i felt full . i have my own responsibility when especially i have a blog . 

bakal menerima Follower ke 200 . Alhamdullilah . keep on supporting me . i will do the best . HAHA #gaya ko paling hebat atas muka bumi nie? 

yang BAIK itu datangnya dari ALLAH, yang BURUK itu adalah kelemahan seorang HAMBA .

tengs kowang :)

15 comments:

IMANSHAH said...

yes meriah bro!!

eddy syrol said...

sape kata tak hebat?hebat pe blog ni... (~_~)

REVIEW SAHABAT RAMADHAN

ini blog eddy syrol

Edy Fee said...

ok la dah capai 200..bukan senang tau..

ikan said...

@imanshah: memang meriah wlupomm blom beraya ag nie .


@eddy syrol: thanks . makaseh eddy

@edy fee: eh! alhamdullilah . btoi! usaha nak kne lbeyh dan berterusan .

tengs sbb follow IKAN :)

Fathiah Hamim said...

200 ke 2000 ke yang penting isi blog hebat kan. =)

muhamad hanif said...

weeeiiitt,

siapakah yang akan menjadi yang ke 200 ?

izzad b* said...

gogogo!

Hans said...

yang jadi no 200 tu dapat hadiah x?
hehehee

ikan said...

@fathiahhamim: haa. btoi tue . :) tengs

@anip: tue la . nebess lak nie aku menunggu :) WINK!

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?2521fc2991c276d00d89e037ee31c093

ILA HonEyBuNNy said...

tahniah....

keep blogging.....;-)

ya..makin ramai makin meriah bila berblog....ehheh

Siti Suriani said...

klo 196 boleh promote gak x? ahhahaa :p

YOUsoF said...

Semoga makin meriah.. Hati si ikan pun lebih senang.. ;D

shandye. said...

lettewp nih lagi dua nak genap 200 followers.

idzanfashila said...

untung lah dia :)
200. mak aihh, byk tuu!

Cik Domo said...

teruskan berbloging dengan semangat! yeah!! XD