Ikan-Ikan

Sunday, August 14, 2011

Nak Dodol dengan Doodle dari Alif Ismail

woo, benda baik dan menarik mana boleh tunggu, mesti la nak kne rempuh2 manusia gaya berjalan dalam pasar malam . tepi!! . apa yang aku rebutkan? apa benda baik lagi menarik tue ..?

ye  loeh . si baik hati Alif Ismail mahu kasi Dodol. yea, Dodol free sempena raya . dodol nie ukan utk makan . tapi leyh kasi tempet, lekat kat Blog kita

meriah gak segmen nie . ramai yang join . so, aku pun mesti kena tabah berusaha . mesti nak kena dpt dodol atau doodle hasilan alif nie .

nak kasi penuh syarat, so mesti nak kasi letak BANNER nie .


klik SINI

suka . 

mata Doodle dia tue nampak ikhlas, bersinar 
WINK!



kenapa mesti nak Doodle Alif Ismail? Doodle milik Alif Ismail comeyh2 . haha . 

nak mata kaler apa? kalau boleyh kaler coklat sebab kaler mata aku warna hitam. HAHA

sblom tue, nie ikhlas aku kasi doodle bagi dia . nah amik .


Alif Ismail nie orang korea kea ..?
cerr tanya 
HAHA .


taleyh tamak . mintak satu jea . nak DOODLE. dodol tolak tepi

9 comments:

muhamad hanif said...

wooo,

tu doodle bodek eh ?


weeewiitt !

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

comel nye DOODLE ko buat ni..cute!!!

iKhRam said...

comelnyer doodle nie.. huhuhu

izzad b* said...

selamat hari raya!

ILA HonEyBuNNy said...

doodle...

chomel....;-)

ikan said...

@anip: tade loeh bodek . p lbeyh kpada strategi

@A.F.A: cute? huhu . tengs

@iKHram: makaseh

@izzad: slmt hari rye jgak

ILA: makaseh

YOUsoF said...

Memang sah, sekarang ni musim kumpul dodol comel... ;D

alif ismail said...

salam...

alahai cute miutnye dodol ikan neh...

alif amik ye...tenkiu sgt2..

sabar menanti giliran dodol awk ye..

slamat beribadah!!

alif ismail said...

salam ikan...

singgah jap je kat sini sebab tak cukup oksigen...

alif datang ni nak bagi dodol..huhuhu..

http://www.alifismail.com/2012/02/doodle-untuk-ikan.html