Ikan-Ikan

Sunday, August 14, 2011

" Sihat " sedunia .


acewah . bukan maen tajuk entri aku nie . mengalahkan kempen " Kurangkan Penggunaan Plastik " tak pomm
kempen " Marilah Menukar Semua Benda Baru untuk Hari Raya " #ada kea ..? yea koet . ehem!

Bila bulan pose nie, bukan jea orang dok tnye ko " eh, Pose tak ? ". tak kuang jugak " eh derr, ko tow mana port jual mercun naga? " tue blom lagi blerr si makcik2 meriah bersembang pasal resepi kueh raya, trend tudung masa kini . kisah nie aku tolak tepi, tapi ada benda aku nak bawak masuk .apa dia ? nie dia . #ko maen sorok2 kea ? pfft

bulan pose nie paling kira soklan tiptop lagi mahu menge-DOWN-kan jiwa2 yang tenang ."eh! ko macam berisi sikit yea?tambah berat badan kea ni? "#nie bukan aku, tapi dorang tue yang kalu setiap kali berbuka mesti beli kepsi bucket . # ada kea ? . soklan yang macam nie kalu boleyh aku nak elak guna tongkat Lord Voldermolt nie . gemok kat mana tue .? ketiak ke buku lali . spt bese, aku elak gaya artis .


" eh! mana ada . sikit jea nie . ye loeh, agpomm berpuasa kat umah kan ? bese la mak masak sedap . tade2 "


"nie baju 2tahun lepas saiz S pom muat lagi. boleyh pakai jea."


" yang ngelebeh tue muscle. yang terkeluar cam bese la otot."



kalau dia rasa soklan dy leyh menjatuhkan aku. aku pulak ase aku boleyh buat dy balek leyh jatuh saket . haha . weyh, dua tahun puasa kat London  .baru skang aku berpuasa sepenuhnya bersama family . paham2 la kann .?

bila mana mahu kurus . semua "Sihat" belaka . perlukan Dr. Rozmey . tak pom 3 kali sehari pakai losyen pati halia . urgent nie . berat bukan persoalan. yang penting Insyallah sihat dan pemakanan tue nak kne seimbang .

sit up klu boleyh uat la 32400 kali . sehari? bukan weyh . tapi seumur hidup . baru ko boleyh dpt bdn gaya Beckham . sasa dan tinggi .

beckam pom da boroi. betui kea? cerr GOOGLE

cukop bebel lama. kang makin banyak telinga berdarah


till next BOO bubbling


whuts?: bukan aku weyh . orang lain jea sume tue .







4 comments:

muhamad hanif said...

ok,

kau nak kurus kan..senang je, takyah makan langsung


kahkahkahkah!

Lea IsNaw! said...

bulan pose, bulan diet siang
malam tak. keh keh keh

Edy Fee said...

haha lame tak dengar citer sal dokter rozmey tu
hahaha hurmm comel kartun kat atas tu

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ko maki aku ek yg sedia SIHAT ni?????hahhaa...