Ikan-Ikan

Friday, August 19, 2011

200th Follower .

Assalamualaikum & Selamat Berpuasa .

Syukor, tak lama lagi nak beraya. Syukor jugak sebab Follower aku dah lbeyh 200 #gaya 2000 punya celebration. HAHA. peduli apa. yang penting, kesemua 200+ nie bermakna bagi aku. tengs kowang. nak pelok bulan pose. tak baek. tggu nanti raya kter sambut na? makan kueh raya di rumah masing2? amacam? haha. HUGS .

But who is the luckiest 200th Follower? # words in PINK means she's a gegerl . HINT

Cakap banyak tak guna, sebab leyh bikin banyak telinga darah.

meyh kita usya sape dia . HAHA

and she is Cik Asfz


huhu . tengs Cik Asfz 
bertuahnya anda, sebab saya kasi review
#nak kasi hadiah, duet tade. skang musim hujan, so taleyh nak menoreh . Pfft .


menarik nyea Cik Asfz nie, 
dia pom turut sama menghasilkan Dodol 
atau Doodle 

antaranya 


kasi curi tanpa inform . sowie .
well, 2 words PEOPLE,
Cute and Cuddle .
:)

klu teringin, mahukan Dodol dr beliau, try usya blog beliau 
dan try pujok rayu mintak satu .
konpem dy kasi, kan Cik Asfz? HEHE

nie aku buat khas kasi dia, 

Doodle in Domo costume 

:) 



2 comments:

Cik Domo said...

wahhhhh...
terkejut!!
speechless!!

thanks a lot!!!

doodle in domo custume really sweet!
love it so much! thanks again!!

ok teruja sgt dah ni!!! tenkiuuuuuu million tyme!!

rembat terus wat header yekk XD

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

congrate bro..dh 200 dh...so now u dh de folower....jz keep on blogging..& u can have it leter...