Ikan-Ikan

Wednesday, August 3, 2011

Bermalas-Malasan

 

" orang mengantuk disorongkan bantal "

bulan puasa ialah bulan bermalas-malasan . aishh.. bukan alasan ieye ...? tak semestinya bila berpuasa, letih , lesu , penat , tak makan alasan untuk kita melingkar sedap atas katil . aishh bangun2 .

lepas sahur, tidur. lepas solat subuh , tidur lagi .

bangun , terus mengadap tv . tapi mandi pomm blom lagi . 

#tak pe la , ukannyea nak kuar mana2 pom kan ..? lagi pomm besh nie cterr indon ada, cter latin Bella tue pom best jugak .. nak lyn jap. kang lpas tgok tv , bru mndi keyh ..?

memang . memang tv tue fungsi nya menyiarkan cterr . tapi tv tue tade la suh tgok dy jea .

banyak kije lain lagi, cth nyea tlg mak basuh kain kea
siram pokok bunga kea .

tak pomm online, update bloq . haha .

bermalasan tak perlu time pose nie  . bgun3 .

till next BOO bubbling 



whuts? : beriya pesan kat owg , yg aku nie ghajen sgt kea ..? haha :)




4 comments:

May Maisarah said...

HAHA!

Lagi 1, tidur.apesal kalau time bulan pose tidur menjadi 1 aktiviti yg menyeronokkan huh?

adehhh!

YOUsoF said...

Yang penting niat nasihat orang tu ada... ;D


tengok tv lama² pun buat sakit mata je, baik keluar cuci mata ke.. hahah

ikan said...

may: tue la sal . tdoe smpai lebam mata pom besh kann ..?


yousoff : cuci mata bulan pose ieye ..? idea baek . haha

ayie said...

ikan memang rajin..hehe