Ikan-Ikan

Thursday, August 4, 2011

Cikgu .

lately , aku rasa macam tersangat pelik . bila-bila lagi, blerr ada masa terluang, aku pomm membukak dan membelek2 bloq org . bila ukak jea sowang nie nga update pengalaman di sekolah. bila bukak yang nie pulak, dia cterr psl pnglmn bersama murid . yeah, tanpa syak wasangka, aku beranggapan mereka adalah seorang cikgu

ya cikgu muda . dan juga BLOGGER .

ini merupakan inspirasi . kerjaya bukan penghalang daripada terus berblog .

bagi aku, aku memandang tinggi kerjaya cikgu ini . pekerjaan mulia . evenn , aku pomm pernah memasang cita2 mahu menyambung pelajaran dalam bidang pendidikan sehabis jea tamat dr dgree nie . ieye, menjadi salah seorang cikgu. menyumbang kepada negara . yeay!!

insyallah, ALLAH itu maha mengetahui .

doakan aku kawan blogger . semoga aku mencapai cita2 aku . AMIN

sebelom itu, ini sempat aku hasil
wlupomm tak seberapa, tapi ini yang aku termampu
khas buat cikgu iKHRam 
selamat berpuasa .


maaf yea ckgu 
jdik mangsa DOODLE saya .
time perhimpunan 
hari isnin . HAHA 

mahu tahu kehidupan seorang guru
meyh dtg jenguk blog beliau 
klik SINI

6 comments:

shandye. said...

waa.... pomot belog org nmpk...

Unknown said...

betol2..kerjaye bukan penghalang nk berblog..nenek pon ade blog oo sekarang..err..nenek tuh kerjaye jugak ke?? haha

Ermizi Muhamad said...

Dulu aku pun teringin nak jadi cikgu. Tapi tak apalah, tak ada rezeki, sekrang.. good luck untuk kau ya ;)

YouSOF said...

Dalam dunia blog la peluang cikgu nak jadi muda macam murid² kat sekolah.. ;D


Selamat maju jaya wahai Ikan!

Adam Ikan said...

shandye : nie kre givaway . penghargaan nie hehe

syrupmasin: pom boleyh . nenek skang pomm da makin berkaliberr . ukan calang2 owg jea leyh bergelar nenek. hehe

aizie : nie dlm prncngan jea . hope so . and i will try my best . and you too keyh .


YOUsof: yea btoi tue . ane buleyh kalah . ckgu pomm nak salu feel muda rasa muda dan jadik muda . haha

ayie said...

oghang nogori ke???usha jap