Ikan-Ikan

Thursday, August 4, 2011

Masuk Gim ..?

hurmm . first alhamdullilah da nak masuk puasa ke lima . mcm tak rasa penatnya, p rasa kekurangannya .
terbaca satu tazkirah nie . berpuasa bukan sebabnya ini bulan puasa. tapi bagaimana kita berpuasa dan cara kita mengisinya . Ya Allah, berikanlah petunjukMU .

baru tadi dapat fon call dr bekas majikan . panggil suh berkhdmat semula . what a surprise ..? i hope i will and i can help her . 

teringat kenangan time bkije . mcm biasa lepas selesai berkemas kedai . ttber ada customer nie datang . rancak bersembang . tnye mana belajar, umor brpe . pling tak boleh ingat soklan yg last tue. apa dy tnya .

" hurmm .. ko nie g gim yea ..? "

aku terkesima . mcm bese la kan . jawapan artis menang award aku kasi " mana ada bang ."

sipu2 aku gelak . malu . segan pom ada . HAHA .


haha . 
kasi malu diri lagi dan lagi .
hiraukan sengih melampau aku tue 
tak ready, p orang da snap 

yang masuk gim tue orang lain 
tapi bukan saya .

haha .


till next BOO bubbling



whuts? : apa motiff aku uat entry nie ..?




9 comments:

shandye. said...

masuk gim...

uuh...

taff la abam ni.

[muntah hijau]

Hidayah bt Zainab said...

peh..jwpn mcm artis la beliau..
nak saenn [=

eddy syrol said...

huhuhuhu

Muhd Aizie said...

Bina otot masuk gym. ;)

YOUsoF said...

Hahah malu² kucen la pulak...



Motifnya adalah kasi jeles kat orang berbadan papan macam aku.. ;D

archie said...

wehh, nie gmbr nie aku y ambik kan? :PP

ikan said...

shandye : tadah muntah tue . jgn kasi merata2 hehe

hidayah: meyh nak sain meyh . acaceh!! hehe

eddy: speechless ieye ..? haha

aizie: yeap . nk kne workout lbeyh cmnie . haha

YOUsof: haha . jelesh kea ..?

wanie : ieye . hehe

YOUsoF said...

haha boleh tahan la sebab aku nak tambah kilogram pun bukan main susah da...

ayie said...

wow abg tough..nak sign..hihi