Ikan-Ikan

Friday, August 5, 2011

Salah Ke ..?

Ohsem .. Ohsem . yeay!! haha . sudah berhenti ini oberr .

buhsan . dok umah nie saje . nak makan pom taleyh, minum apa lagi . lagi tak boleyh . semua tak boleyh .
tidur pom sama. banyak tidur tak elok bulan pose nie . nanti bengkak mata tue . taik mata bertakung banyak . euww  .. hentikan . meyh bangun nonton tv . sebaiknya beramal baca alQuran kea ? xpomm membanting tulang menolong ibu melipat kain .. tak salah . dpt pahala lagi ada .

" Bro, gua laki, gua mana buat kije2 umah nie . tak ROCK la .. "

sape cakap . nie bukan soal ROCK ke tak, jaoh sekali soal diskriminasi gender terlampau . tapi soal tanggungjawab si anak membantu parents . bagus nyea kan ..? ye ke tidak ? tolong yang mana ptot

saje nak share . lately, aku kuar melepak dgn kwn aku . layan heri poter # aku tow aku lewat, kowg diam .

dalam bersemangat memusing shoppg complex tue . baek nyea pusen tersangkot kat satu kdai nie .
kdai souvenier . leyh plak kdai nie uat sale melampau time aku tak bduet nie kan .

so nie yg sempat aku rembat . aceceh .



meow 
pemberat kertas
after discount RM 1.50



oink ..
donkey pen 
just RM 1

besh kannn ? aku glerr brg comeyh nie . sbnrnye bnyk lagi . p lain kali ak share keyh .


selamat berpuasa PEOPLE 


till next BOO bubbling 



whuts?: nie bukan soal gender . p minat . haha


10 comments:

Anonymous said...

jelly beli katne?fine r tak ajak.nak gak!!

Izzaty Ishak said...

Waaaaahhh, comel nya dua-dua benda tuh! :D

Unknown said...

selamat berpuasa.pergh,shopping sakan nampaknye ye

semutsengal said...

tak comel pun..

apelah kau ni. Buta eh ?


AHAHHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Ahhhhhhhhh, comel nye >.<

IMANSHAH said...

hi ikan

kotak bulat said...

hahaha.. cuke bnda comel2 ek.. :P

vendoline said...

like ayat ni " Bro, gua laki, gua mana buat kije2 umah nie . tak ROCK la .. " hurmm betul lau sume pikir mcm tu..susah la

i'm shin... i'm inesen said...

tomeynyaaaaaaaaaaa.. kat ne beli? nak beli gakkkkkkkkk! nk! nk!!

ayie said...

wow comel dan murah..huhu