Ikan-Ikan

Saturday, August 6, 2011

Bila si Budak Berpuasa

bese layan BoBoiBoy 
kalu bese layan 
mesti kowang tow bahasa BOBET tue .
aku layan, kowang bler lagi ..?

selamat hari berpuasa . terlewat pulak nak wish kan ..? tapi takpe . seminggu berpuasa, tapi lauk berbuka macam sebulan makan . haha .

tapi macam mana ieye bila si budak kecik berpuasa. bawah umor, tapi berpuasa. leyh cye kea ..? hurmm . macam2 . yang menipu, letih berpuasa mengalahkan lepas pnjat naek gunung everest . tak kurang jugak blerr ad yg sibuk dok tnyekn pasal halal haram nie . 

Situasi A 

budak hingus: aduh bapak! saket pulak perut nie . pedih lak rasa . 

bapak budak: haa, apa lagi. tue kan pintu toilett terbukak. g la B*&@# ( buang air besar ) tue 

budak hingus: aishh bapak, mana boleyh 

bapak budak: aipp, knapa pulak ..? ko nie macam2 la dikk . bapak nak menjahit pomm tak senang nie .

budak hingus: ye loeh, blerr da lepas B*&@# tue kan nak kne basuh tempat tue dgn air. nanti kalu air termasuk kat tempat tue cmne? batal la pose adk . ckgu cakap berdosa kalau kita memasukkan sesuatu kat dalam rongga badan kita. nanak la adk. adk nk puasa kasi penuh . huh .

bapak budak: haa .. lantak la ko. biar ko sembelit buasir kat situ. bapak nak siapkan langsir raya kita nie .kalu tak siap, pakat tak berlangsir la kita raya nie ..

#menangis pasrah si bapak sambil memasukkan benang ke dalam jarum .

siyesh budak nie kre kes parah nie, perlu bimbingan betul. cikgu mana la ajar ajaran sesat lagi tak bape btoi nie ieye ..? tabah jea la . haha 


till next BOO bubbling



whuts?: nie kalau budak nie adk aku, lama da aku kasi keris petir nie . no DOUBT 







16 comments:

Nazrul Izzat said...

maksud keris petirr???? tak pahaammmmmmm

ikan said...

@Nazrul Izzat: tak phm ..? tengok la boboiboy dlu .. hehe

IMANSHAH said...

huhu rajin bapak jahit langsir

ikan said...

@IMANSHAH: yea loeh . si emak nyea kije jadik guard kt skola rndah

so tpkse la hehe

AfiekJibril said...

haha..oh sambil menyelam minum air...berak2 korek2..bahaha..sory kotor sikit..haha

ikan said...

@AfiekJibril: euww .. weyhh lpas korek2 cium . perghh baek nyea feel tue :)

Akmal Khalidah said...

rajin bapak nye jahit langsir. :>

Edy Fee said...

takleh b;lah puasa takleh nak basuh berak.kembung la perut irg yg pose tu.hahahah

RepublicAku said...

ayu sungguh bapaknya jahit langsir...keh3

kaizen said...

kah3!!!! tanah tinggi!!! heheehe

latest entry Andai dia Jodohku & Bila Perempuan KENCING BERDIRI

iKhRam said...

kesian kat budak tu.. hahaha

muhamad hanif said...

kau kankankan ?


toksah tipulah..AHAHHAHAHAH

Syazwan Che Deraman said...

rajin bapak jahit..hehe

cerita pengalaman dulu ke bro?.

hahaha

AfiekJibril said...

haha..ikan aku ada tag ko dlm segmen yg aku join tau...

syrupmasin said...

wuahaha..berak-berak ta nk basuh :D

ayie said...

adeh ni mesti apish tak ajar adek apesh ni..hehe