Ikan-Ikan

Saturday, April 28, 2012

Selalu "Under Construction"

Mungkin selalu duduk lalu-lalang dekat jalan raya, jalan kampung atau bangunan yang sedang direnovate, hingga membuatkan aku selalu come across signbord dengan words "Under Construction" ini. Atau dalam bahasa Melayunya ditafsirkan sebagai "di bawah penyelengaraan". Tolong jangan tanya dalam Bahasa Korea, walaupun 99% Korean look itu jelas ada kat muka aku ini. Haha. Semua mungkin muntah kari dengan statement aku nih. Berhenti muntah, sebab banyak benda aku nak cerita pasal under construction nih sekarang.

Banyak benda serabut. Sikit2 boleh improve.


Bukan nak renovate entri ini, tapi under construction ini seratus rempah ratus berkait dengan keseluruhan look belog aku ini. Bagi yang setia memfolo, mengikuti belog aku mesti faham maksud aku. Setiap kali bukak mungkin belog aku nie lain berbanding sebelumnya. Dari background, wording, header, cara penulisan, header, pic atau mungkin muka tuan tanah belog ini sekali pun. Setiap kali mungkin berubah-ubah. Kalau bab muka aku tuh No Komen! Salahkan makanan yang sedap2. Kengkadang naik macam donut Mak Cik Tijah Letop. Ada kala pipi ini surut macam surutnya air di laut. Mak aihh! bahasa aku. Bahasa itu Jiwa Bangsa kann?

Maafkan saya.


Susah untuk mencari kesempurnaan. Perlukan masa untuk perbaiki belog ini dari hari ke hari. Sebelum ini ada yang komen, belog ini lebar mengalahkan dusun serai. Alhamdulillah, dengan jasa baik pakcik aku, dia pinjamkan cekadak tanah, untuk aku kurangkan kelebaran belog ini. Mintak2 kurang lenguh tengkuknya itu. Kalau ayat atau entri terlampau panjang, aku buleyh kata itu hanya luahan hati aku. Kalau panjang tuh maksudnya betapa serabutlah aku waktu tue. Kalau pendek, maksudnya pemalas punya aku waktu tue. Haha. Kalau ada kekurangan itu, mintak komen yea? Insyallah aku akan perbaiki. Dan terus berkongsi cerita aku dengan korang. Tengs korang. Sayang banyak2. Haha.

Whats?: Paling suka tukar2 background belog nih.

4 comments:

kura said...

teruskan je blogging dgn cara sendiri. hehehh

Anonymous said...

hahah :D

ini pun ok juga

Anonymous said...

lah igt tadi nepal-look haha

Atiqah Wadiah said...

for me blog ni dh ok..x serabut..nk loading pon cepat :")