Ikan-Ikan

Sunday, November 20, 2011

Wisely-wasting Weekend

Assalamulaikum w.b.t dan Salam Sejahtera.

Mendoakan semua rakan sentiasa sihat dan bahagia. Aminn. yeap! masih berbaki satu lagi Mid-Sem test paper. and yet, aku masih terperangkap antara mood mahu-hepi atau mood sedih-mengurung-diri. bukan mengurung diri tamo berhadapan masyarakat. tetapi perlu study teramat kuat for the last tomorrow paper. Huh, kuat sangat ke tue? haha, hanya dan hanya aku yang tahu.#doakan ieye? aminn. tapi kata Puteri TV3, "hidup itu hanya sekali, so kita ENJOY!". disebabkan enjoy puteri tue larr aku mengambil inisiatif tamo berterusan berkurung dalam bilik dan study. dan perlu keluar mencari hiburan. #gaya macam bukan salah ko, tapi salahkan minah pelakon tv yg 79juta kali gojes ittew. HAHA.

ujung minggu ini hari paling bermakna bagi super-senior aku. yeap! once in a life. She's getting married with her Mr. Right. Tahniah! see her face its like Einsten Bulb. shining all the time. orang bahagia, melihatkan dia dan pasangan bahagia, maka, kita perlu mendoakan semoga dia peroleh kebahagiaan bersama pasangan sehingga ke anak cucu cicit, dunia akhirat. aminn. congrats Kak Dell, and cepat-cepat ada baby. Oops! O.o Haha

dengan keadaan tak-berapa-nak-sembuh + hidung leleh-leleh hingus. Euww! aku masih gegeh bersama kawan tersayang gerak menuju kenduri kat Klang. siap berkonvoi dengan love seniors. about 1 hour, 45 minutes, dari Bangi terus ke Klang. #jaoh tue. and finally we arrived there. cantik . bertemakan ungu. # go Bieber. huh! sampai ada kuih apam nie pom ada dot-dot purple. cute and adorable!

disebabkan tak menang tangan, sedikit kelam-kabut. tak banyak pic yang sempat aku snap. just a few. sori!



call him Mr Brownie
wheneverr i go, 'he's always with me-best companion
bag fevret. gaya mahal. tapi.. erghh!!
segala macam aku sumbat ibarat dia nie tauhu sumbat
walaweyh-weyh!


sekali 4+1 naek pelamin
as usual me in that checked shirt 
tengs Picnik born the new,extra fair me!
HAHA.
#sowie, senyum ketat, aku belom ready, p dorg da capture.


back ukm on the late afternoon, having an enuff rest. Sudden, big major offer came. these peoples ask me on having dinner at ICEROOM. superb cool. tanpa rasa bersalah pada diri-yang-masih-berhingus. konfiden aku hangguk. Boleyh, boleyh, boleyh. yea, mari kita ke iceroom untuk dinner. Sick!


ini aku order
Peanut icecream
sedap, boleyh rasa the crunch of the peanut inside the ice
plus somemore, i ordered nasi lemak
lidah melayu weyh, nak buat camne
* the pic above, ice cream still in good shape


*on the few seconds later
 everyone is just like losing their control
meratah gaya burung hering
poor my ice-cream :(

ICEROOM having a bundle of superb delicious ice-cream. siyeshly korang akan rasa memang macam makan dalam peti ais, sebab punya la sejuk. air con full blast tuh. sobs! makin kuat leleh la aku pasnih, haha 



whuts?: sorry, entry post kali nie penuh dengan Euw-euw things. Haha. 



till next BOO bubbling

bubye Peoples 





1 comment:

Unknown said...

seronok.hehe =).sakan weekend you kan