Ikan-Ikan

Thursday, March 29, 2012

Tangan Punya Kerja 2012 Giveaway

Hari ini macam hari Khamis yang lain. Kalau Khamis2 sebelum nie aku dok terperuk dalam bilik, maka sama la jugak dengan Khamis minggu nie. Masih duduk kat bilik dan terperuk. Kebiasaannya, hari Khamis untuk semester nie, adalah hari cuti. Kosong tanpa kelas. So, boleh tido puas2, dan online untuk korek2 cter, download movie2 latest, dan makan besar dalam bilik. Semuanya hanya di bilik. Disebabkan bosan macam biasa, terdetik jauh dalam lubuk hati aku untuk berblog, dan mengorek beberapa blog yang best. Korek2 punya korek. Aku terjumpa blog sorang minah nie. Bahasa tuh jaga sikit, bukan Minah la, She's a Girl. Yeap! Maksud aku dia sorang blogger perempuan. Ini belog beliau :)

Tangan Punya Kerja 
Milik Faten Osman 

Siyeshly, this blog is quite different on what already had. I think its owner quite a creative person. Part paling aku suka dalam belog nie opkoss because of her drawing. Dia buat entri yang berbentuk komik. So, sedikit sebanyak berbeza dengan dah sedia ada. Her drawing is so fantastic. Yang mungkin buleyh buat aku kata yg dia nie layak bergelar kartunis sejati. Kena dengan jiwa aku yang sukakan seni nie. And she also have DIY Artpieces. which is awesome! dan memberikan aku beberapa idea untuk menghasilkan DIY items sendiri. 


Dan skang TPK bermurah hati nak kasi Hadiah
Klik sini

Belog dia simple, tak serabut. But then maybe nak kena tukar kaler tulisan, sebab kelabu tuh mcm kurang nampak. Kalau Hitam, konpem boleh nampak. Hehe. Jangan Marah Faten. Untuk Menarikkan lagi belog nih, Maybe Faten kena banyakkan lagi lukisan2 Faten. Or, Buat belog tuh ada warna. Kasi Nampak lagi Exclusive. Hehe. Sekian. Hope korang semua sudi ke belog dia. Have a look for yourself. Then you will know her :)

Hope aku buleyh menang Tote Bag. Sebab Tote Bag dy sangat2 cantik. Lain dengan yg dah sedia ada kat Market. Dan buleyh buat aku nampak lagi hensem dan hensem untuk digayakan ke kelas. Haha.

Khamis ini Khamis special, sebab kenal blogger hebad. 

3 comments:

ben osman said...

ikan~
1st person yang buat entry. hehe, thanks ya atas cadangan yang diberikan :)

wait for next week for the result :)

kura said...

blog tpk mmg ohsem gitu.

Aujinz said...

power! power!..