Ikan-Ikan

Saturday, October 8, 2011

Down Session

haha . ttber plak leyh terasa seperti mahu men-jiwang tahap binatang dah nak masuk musim mengawan. #euww . hows disgusting, that cheap-person. personally, everybody of course have their DOWN session . bak kata Pak Jawa, " hidup itu tak selalunya di atas, ibarat roda, berpusing ke atas dan bergerak turun. " yeah. full agreed . No  Doubt! bila di atas, semuanya FUN + engkau rasa semuanya menyebelahi ko. tak perlu serabutkan kepala dengan masalah . ENJOYY gaya sakan . hari-hari adalah hari raya . MAMPU?

bila di bawah, mula rasa semua benda tak kena. menyalahkan diri sendiri? yeap, itu normal bagi seorang yang bergelar manusia. bukan soal tidak-pernah-puas dengan apa yang ada, jauh sekali menyalahkan takdir yang ditentukan. tapi entah, semuanya COMPLICATED. avoiding friends, more time alone, thinking like blown up your head, pluss kumpol air mata sebaldi .itu yang termampu dibuat sementara mampu mengumpul kekuatan.

siapa diri kita untuk diminta diri terus disayangi, perhatian dari ramai orang. semua benda itu adalah mustahil. bukan artis, jauh sekali wakil rakyat . semua itu tak layak bagi aku . masalah orang boleyh jadik masalah aku, tapi belum tentu aku sedia untuk "masalah aku, masalah ko" . maafkan aku . ini antara masa sukar bagi insan yang berumur 21, bakal menjejak alam dewasa itu bukan senang. masalah datang macam hujan lebat . sementara cukup besar dengan umur, membesar dulu dengan masalah . maafkan diri kalau terlampau mengambil berat, mendesak . kerana bagi aku sudah terbiasa. terlampau menjaga sebuah persahabatan dan benda paling takut ialah hilangnya seorang insan bernama sahabat

keep on strong, deep inside, you know who you are

maafkan aku . rakan. izinkan aku memulihkan keadaan .



bler sedih mahu layan lagi lagu gaya sedih
gila! 


1 comment:

iKhRam said...

dulu ingat mnjadi dewasa sangat seronok
rupa-rupanya tidak
lg byk tgjwb dan perasaan yang perlu dijaga
cuma bila terasa down
jgn dilayan perasaan tu lama2
cepat2 bangkit k

makan makanan berkhasiat
dan mandi byk2 kali k?